رات کی ڈاءری صبح کی تحریر.

آج مورخه باییس جولایی موسم رنگین هے زندگی مصروف هے اور سیاست کو  روزے لگے هویے هیں.

آج کل حامد میر په سچی صحافت کا بخار چڑھا هے یا یوں سمجھیے که الله سبحانه و تعالی نے میر صاحب کے هاتھوں بھت سوں کو ایکسپوز expose کرانا هے.زید حامد کاذبی اب منه دکھانے کے لایق اس دنیا میں نھیں رهے.الله ان زلیل پاگل کتوں انجام جلد اس دنیا کو دکھایے گا.

ان کو لعنت دینا اس لیے فرض عین هے که یه رسالت کے دشمن ،یه عطرت رسول الله کے دشمن اور یه معصوم پاکستانی عوام کے دشمن هیں.ان کے لیے کسی قسم کی کویی تمیز نه رکھی جایے گی.

میر صاحب کے اس پروگرام کے پهلے بریک کے بعد جو کلپس دکھاءے گیے اس میں زید حامد انکار رسول کسی پرایویٹ میٹنگ میں بیٹھا هے اور اس کے بعد کسی کے ساتھ بیٹھا هے اور گفتگو کچھ یوں هے که ایم کیو ایم ،اے این پی غدار وطن هیں ان کے سجایے هویے الیکشن کو روکنا هوگا یه ورنه دوباره آجاییں گے.یه فاشسٹ لادین لوگ هیں ان کو طاقت کے بل په روکا جایے گا.”

اس کلپ کے ساتھ هی مجھ کو الیکشن کمپین میں کیے گیے دھماکے یاد آگیے مجھے امیدواروں کی شھادتیں اور سیاسی جماعتوں کے ورکروں کی لازوال قربانیاں یاد آییں.

اس کی اس ویڈیو کلپ کے بعد متحده و اے این پی کو اپنی اپنی مدعیت میں بم دھماکوں کی ایف آیی آر میں نامعلوم کی جگه اب زید حامد کا نام ڈلوانا   چاهیے. ھمیں یاد رکھنا چاهیے که نالج اور انداز  بیان عرب کے جھلاء کے بھی تھا سلمان رشدی اور تسنیمه نسرین کے پاس بھی ھے یه بھی گمراھ هیں اور زید حامد بھی ملعون ھے مردود هے

هماری محترم چیف جسٹس افتخار محمد چوهدری صاحب سے اس سارے معاملے په سو موٹو لینے کی درخواست ھے ھم اپیل کرتے هیں که زید حامد کو فوری طور سے حراست میں لیکر پوچھ گچھ کی جایے که بتا کون کون سی ایجنسیز کے لیے کام کرتا هے.انکاری رسول.

Image Reality-of-Zaid-Hamid zaid-hamid-telephonic-nikah

بتاریخ:22/جولایی/13 جے.رضا زیدی @junaid890

Advertisements

Author: Junaid Raza Zaidi

The Only Sologon is Pakistan First

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s