رات کی ڈاءری سویرے سویرے.

Image

آج 11اگست عید کا تیسرا روز بھی اختتام کو پهنچا. اخبار کی تعطیل هے اور پڑھنے کو کچھ هے نھیں جس کی وجه سے کچھ پڑھنے کا مواد ڈھونڈنا پڑرھا هے.

مختلف لکهے گیے کالمز پڑھنے کے بعد هماری نظر شاھین صھبایی صاحب کی مرتب کرده رپورٹ په پڑی جو که جنگ اور دی نیوز نے شایع کی.اس کے لنک دے رهے هیں تاکه جن کی نظر سے نھیں گذری دیکھ لیں.

http://goo.gl/JAew2t

http://goo.gl/wdHBq0

اس رپورٹ کی کسی قسم کی کویی تردید یا مخالفت پی ٹی آیی یا عمران کی طرف سے ابھی تک نھیں آیی.مختصرا اس رپورٹ میں بتایا گیا که امریکی ڈونرز جو پی ٹی آیی کو ڈونیشنز دیتے هیں وه رک گیے هیں اور وجه بنی کرپشن فوزیه قصوری کے بعد پیسے کی خورد برد کا ایک اور الزام تحریک انصاف په اکبر ایس بابر اور نصرالله خان کی طرف سے آیا.دونوں تحریک انصاف کے 14 سال سے عھدیدار هیں.شاھین صھبایی نے تو تحریک انصاف کو کمرشل لمیٹد ڈکلیر کیا هے اوپر دیے گیے لنک اسٹدی کریں وه حقایق کھلیں گے که رهے نام الله کا…

عید په اپنی چھوٹی بھن سے ملاقات هویی وه کراچی ھارٹ ڈیزیز میں ڈاکٹر هے بھت پریشان نظر آیی معلوم کرنے په بتایا که آٹھ ماھ سے تنخواھ نھیں ملی.ھم نے پوچھا پهر کیا کیا کهنے لگی که سندھ حکومت تک اپروچ هی نھیں هوپارهی.مجھے پنجاب کے ینگ ڈاکٹرز یاد آگیے جنھوں نے تنخواه نه ملنے په ایک بلوا مچایا هوا تھا اور میڈیا پٹ پٹ کر کھل کھل کر سپورٹ کر رها تھا لیکن آج نه میڈیا ان ڈاکٹرز کا خاموش احتجاج دیکها رها هے اور سندھ حکومت تو حسب روایت اندھی گونگی اور بھری بنی هویی هے.ھم  نے سوچا که کسی سے پوچھتے هیں که کیا ماجرا هےتو پته چلا که کے ایم سی کے هزاروں ملازمین کی تنخواهیں پچھلے آٹھ ماھ سے آیی هی نھیں هیں هم تو ایک اسٹیل مل کو رو رهے تھے یهاں گلشن جمشید لانڈھی کورنگی کسی ٹاؤن تک کو تنخواه نھیں ملی. سندھ حکومت کے پاس تنخواه دینے کا رواج دن بدن ختم هی هوتا جارها هے.ارباب اختیار اس وقت سے ڈریں جب تاج اچھالے جاییں گے جب تخت گرایے..

Image

کل قاعد متحده قومی موؤمنٹ الطاف حسین کا بیان آیا جو که سیلف فایننسنگ SELF FINANCING. کے تحت شمسی توانایی سے بجلی پیدا کرنے کے حوالے سے تھا.الطاف حسین کی باتیں شروع میں تو عجیب سی لگتی هیں لیکن وقت ان کی افادیت کو بارھا ثابت کرچکا هے.طالبان کے حوالے سے، اسٹیبلشمنٹ کے حوالے سے اور اب بجلی کے بحران کے حوالے سے آپ کے بیان کو اگر سنجیدگی سے لے لیا جایے تو کیا کویی نقصان هے؟ یه حقیقت هے که دھشت گردی کے بعد اس پاک زمین کو درپیش اولین مسله بجلی کا مسله هے اور حکومتوں کے دعوے جذباتی هواکرتے هیں حل یهی هے که شمسی توانایی سے بجلی پیدا کی جایے اور ھم آج مورخه 12اگست کو لکھ رهے هیں که آج اور آج نھیں تو کل شمسی توانایی سے بجلی پیدا کرنے کی حکومتی پالیسی بھی سامنے آجایے گی پهر نه کھنا خبر نه هویی.

چلتے چلتے ھم نے الطاف حسین کے لاتعداد بیانات سیلف سیکورٹی کے حوالے سے پڑھے هیں که چوکیدارانه نظام بناییں اپنی حفاظت خود کریں اور هم نے دل کھول کے مذاق اڑایا. لیکن آج ساییں خورشید علی شاھ کا بیان پڑھا که عوام اپنی حفاظت خود کریں.یهاں اب کویی ان کا محافظ نھیں.ایسا لگا خورشید شاھ کو الطاف بھایی کی زبان مل گیی.درج اس کا لنک بھی دے رهے هیں تاکه کویی شایبه نه رهے.

http://www.express.pk/story/160379/ کل زندگی باقی رهی تو ایک ویڈیو په بات کریں گے جس میں تحریک انصاف کے کچھ نیے روپ سامنے آیے هیں.

جے. رضا. زیدی بتاریخ:12اگست 2013 @junaid890

Advertisements

Author: Junaid Raza Zaidi

The Only Sologon is Pakistan First

One thought on “رات کی ڈاءری سویرے سویرے.”

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s