الطاف عظیم رهنما

  … 17ستمبر 1953 محترم نذیر حسین و محترمه خورشید بیگم کے یهاں ولادت بالسعادت هویی.کسی کو بھی اندازه نه تھا که یه بچه جس کا نام الطاف حسین رکھا جارها هے ایک دن مملکت خداداد پاکستان کے 98٪ کی آواز بنے گا کس کو پتا تھا که وڈیروں و جاگیرداروں کے تابوت کی پهلی اور آخری کیل یهی بچه ثابت هوگا.

الطاف حسین 17ستمبر 1953 کراچی کے متوسط طبقے کے دین دار گھرانے میں پیدا هویے.آپ کے دادا مفتی رمضان ایک جید عالم دین و جامع مسجد آگره کے خطیب گذرے اور نانا حافظ عبد الرحیم سلسله قادریه کے عظیم بزرگ اور وقت کے ولی گذرے.آپ کے معتقدین کی ایک تعداد ملتی هے.والدین نے ھجرت کی 
تھی اپنا گھر بار ، مال و متاع تحریک پاکستان اور نام پاکستان په قربان کرکے آیے تھے. والدین کی اول رهایش جھانگیر روڈ گورنمنٹ کواٹرز ٹھری.گھر میں چھوٹے هونے کی بدولت لاڈلے تھے بالخصوص والده اور بڑے بھایی اقبال بھایی کے خصوصی چهیتے ٹھرے.

Image

الطاف حسین کی ابتدایی تعلیم کمپریهنسیو Comprehensive اسکول عزیز آباد 8نمبر میں مکمل هویی اور آپ نے میٹرک گورنمنٹ بوایز سیکنڈری اسکول جیل روڈ سے 1969میں پاس آؤٹ کیا.فرسٹ ایر کی تعلیم نیشنل کالج سے پایی جبکه سیکنڈ ایر پری میڈیکل کیلیے سٹی کالج میں ٹرانسفر کرایا.71میں انٹر میڈیٹ مکمل هوا اور آپ نے بی ایس سی تعلیم اسلامیه کالج سے حاصل کی اور بی ایس سی مکمل کرنے کے بعد بی فارمیسی کراچی یونیورسٹی میں داخله لیا.

آپ بچپن سے سوشل سنجیده اور بردبار سے لڑکے تھے.سایره باجی آپ کی همشیره آپ کے بارے میں بتاتی هیں که کم عمری سے هی جوشیلے مقرر تو تھے لیکن عام زندگی میں بھت معامله فھم اور دور اندیش سوچ کے حامل تھے.

آپ نے نوجوانی سے مھاجر قوم کے دکھ اور کرب کو محسوس کیا.که وه قوم جو لٹ پٹ کے بیس لاکه جانوں کا نذرانه پیش کرکے قاعد اعظم کے ایک اشارے په پاکستان بسانے اٹھ کھڑی هویی تھی آج اس قوم کو مکڑ ، مٹروے ، پناھ گذیر ومھاجر کها جاتا تھا. ھندوستان سے آیے مسلمانوں په عرصه حیات تنگ هوچکا تھا جب مرحوم حاکم یهاں تک بک گیے که اردو بولنے والوں کے لیے سمندر هے.ایسے میں الطاف حسین نے مقامیوں کے دیے گیے ناموں مختلف ناموں میں سے لفظ مھاجر چنا اور سب سے پهلے اردو بولنے والے طلبه کے لیے آل پاکستان مھاجر اImageسٹوڈنٹس آرگنایزیشن کی بنیاد 11جون 1978کو رکھی.اس طلبه تنظیم کا بنیادی مقصد مھاجر طلبه کے تعلیمی مسایل کا حل تھا.

مھاجر طلبه تنظیم کیا بنی پاکستان میں سیاست کے میدانوں میں جیسے بھونچال سا آگیا کویی کهے یه غدار هے کویی کهے یه دھرتی کا سپوت نھیں.مارشل لاء کا دور تھا کراچی کی سیاست میں ضیا الحق کے کی نماینده جماعت اسلامی نے تو ایک سازش تک کی جس کے تحت الطاف حسین کو کراچی یونیورسٹی سے بے دخل کردیا گیا اور آپ کی ایم فارمیسی کی تعلیم ادھوری چھوٹی.لیکن الطاف حسین نے همت نه ھاری جیل بھی گیے مارشل لاء کے کوڑے کھایے سزا پایی لیکن ھندوستان سے آیے مسلمانوں کے هجوم کو اب ایک قوم بننا تھا اور اب ضرورت تھی که جب اس ملک میں پنجابی ایک قوم تھے ، سندھی ایک قوم جانے جاتے تھے بلوچ قوم کو تسلیم کیا جاتا تھا اور پشتونوں کو باچا خان نے بحیثیت قوم پهچنوادیا تھا که اردو بولنے والوں کو بھی اب قوم تصور کیا جایے جو حقوق پنجاب کے جوان کے هوں وهی حقوق اردو بولنے والے کو بھی ملیں اب ضرورت بھت بڑھ چکی تھی که اردو بولنے والوں کو ایک پلیٹ فارم ملے تاکه اردو و اردو بولنے والے بچ سکیں.اور عزت کی زندگی جی سکیں.سو صعبتیں ، عزیتیں ، جیلیں ، مشقتیں جھیلی گییں اور الطاف حسین نے 18مارچ 1984 کو مھاجر قومی موؤمنٹ کی بنیاد رکھی.

Image

 

اس پڑھی لکهی باشعور قوم کو نسبت رسول سے فکر الطاف نے ایک نام دیا ایک شناخت دی. اور شاباش هے اس قوم کو که جس نے لبیک کها. نوجوان اور پڑھی لکهی قیادت کا نعره بلند هوا تو نوجوان جوگ در جوگ مھاجر قومی موؤمنٹ کا حصه بنے تاریخ شاھد هے که پاکستان بناتے وقت جو جذبه اجداد کا تھا وه اولاد کا مھاجر قوم کی بقاء کا ضامن بنا.

85کے بلدیاتی انتخابات هوں یا 88 کے جنرل الیکشن هوں ، یا 90 کے انتخابات اگر الطاف حسین نے کھمبے کا کها تو کراچی حیدر آباد نے کھمبے کو ووٹ دیا لیکن سلام کو الطاف حسین پر که جس نے ایک عام پاکستانی کو ٹکٹ دیا، عام رکشه ڈرایور کو عام کاروباری کو چھوٹے اخبار کے صحافیوں کو ٹکٹ دیا . یه تھی وه حقیقی تبدیلی که جس نے پاکستان میں پهلی بار نوجوانوں کو ان ایوانوں میں پهنچایا که جھاں تک کا سفر ان کے لیے کسی خواب سے کم نه تھا.

اس تبدیلی کی هوا سے ایوانوں میں بیٹتھے آیے سیاسی بازیگر جھاں ھمیشه کے لیے غایب هویے وهیں سے سازشوںکا اب باب رقم هونا شروع هوا.کبھی جھنڈے جلانے کے مقدمے بنے تو کبھی سایکل چوری کی ایف آیی آر کٹی حتی که پولیس والے کی ٹوپی چوری کرنے کی ایف آیی آر تک کاٹی گیی.92میں الطاف حسین کے کارکنوں کے خلاف آپ کے چاهنے والوں کے خلاف بد ترین ریاستی آپریشن کا آغاز کردیا گیا.الطاف حسین کو ملک چھوڑنے په مجبور کیا گیا. وه چیختے رهے که میرا قصور بتاؤ . جان سے مال سے ھمیں انکار نھیں پهر بھی تم کهتے هو که ھم وفادار نھیں لیکن اندھے بھروں کا دور دوره تھا سو مجبورا آپ لندن جلا وطن هویے.کراچی اور اردو بولنے والے الطاف حسین کو ایک رهنما و پیشواء مان چکے تھے حالت جلاوطنی میں 93 کے انتخابات  هوں یا 96 کے جنرل الیکشن کراچی حیدر آباد کے اردو بولنے والوں کی کامیابی نے دنیا جھان میں ثابت کیا که جبر و ظلم کی سیاست کی سیاست کا میدان کراچی میں نھیں لگ سکتا.

جب اس بات تو پاکستان کی دیگر اقوام نے محسوس کیا که متوسط طبقے سے قیادت کے چناؤ کا فلسفه الطاف هی کار آمد هے تو مختلف اقوام کے مختلف لوگ الطاف بھایی کے پاس درخواست لے کر پهنچے که مھاجر قوم کو جو فلسفه حیات آپ نے دیا هے وه ملک بھر میں عام کریں.98٪ کی ضرورت کو قاعد مھاجر قومی موؤمنٹ نے محسوس کیا اور 26جولایی  1997 کو ایم کیو ایم کو مھاجر قومی موؤمنٹ سے متحده قومی موؤمنٹ میں تبدیل کردیا.

اس طرح ایک متوسط طبقے سے تعلق رکھنے والی سوچ اب ایک نظریے کا روپ دھارچکی تھی جس کا عملی مظاهره هر اس وقت دیکھنے کو ملا که جب جب متحده کو اختیار ملا.

Image

الطاف حسین کی فکر هی تھی که جس نے نوجوانوں کو نام دیا آپ وه واحد سیاسی قاعد هیں که  جس کبھی کویی الیکشن خود نھیں لڑا کبھی خود ایم این اے نه بنے کبھی الطاف حسین کا کویی بھانجه بھن بھایی کبھی کویی وزیر تو دور کی بات کبھی ممبر اسمبلی تک نه بنا.الطاف حسین کو عموما جاننے والے فقیر منش آدمی گردانتے هیں.آپ کی سادگی کے اور ساده مزاجی کے بے شمار واقعات هیں.الطاف حسین سے سیاسی اختلافات رکھنے کا حق سب کو هے لیکن آپ کی کاوشوں کو اور کامیابیوں کو نه ماننا غلط هے.چلتے چلتے ایک بات کهتے چلیں که اگر الطاف حسین کی جگه کسی اور کے ساتھ اتنا هوا هوتا اور اس کے ماننے والوں کی تعداد یه هوتی تو نه جانے کتنے جغرافیے تبدیل هوچکتے.لیکن الطاف حسین کو سلام که جب لگایا پاکستان زنده آباد کا نعره لگایا.

جنید رضا زیدی

Advertisements

Author: Junaid Raza Zaidi

The Only Sologon is Pakistan First

4 thoughts on “الطاف عظیم رهنما”

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s